software telefon


的图片  software telefon

Nota:X perisian yang menyamar tidak dipasang pada telefon anda boleh pergi kepada orang lain kawalan, tetapi harus dipasang untuk memantau objek di dalam telefon anda. Ada banyak rangkaian saat ini untuk mendapatkan halaman untuk menjual perisian X di nama dari penipuan yang menyamar, laman web ini mengingatkan pengguna bahawa tidak ada dunia telefon perisian yang menyamar dapat jauh dipasang secara automatik ke mobile telefon orang lain, X software menyamar, tidak semua telefon dapat dipasang, harus dipasang pada smartphone. Harus dipilih untuk menyokong muka dengan muka transaksi, transaksi dijanjikan sokongan Alipay website, sila luangkan masa untuk menonton video persembahan kami, anda akan tahu setelah membaca, banyak banyak ......

Pengangkutan Plus X X pemantauan perisian yang menyamar dan perbezaan antara perisian kawalan versi biasa

Umum versi perisian fungsi menyamar X: mesej menahan, nota panggilan, pemantauan persekitaran, laporan boot, Tukar Kad maklumat, kedudukan global,versi yang diperbaharui agen yang menyamar berdasarkan ciri-ciri di atas untuk meningkatkan peti mel panggilan naik, suara persekitaran Dari Email 2 fungsi butang, tidak ada perbezaan lain,butiran khusus sila lihat berikut ini!

Sokongan model:Nokia E50, E51, E60, E61, E61i, E62, E63, E66, E70, E71, E72, E73, E75, E77, E90, N71, N73, N76, N77, N78, N79, N80, N81 , N82, N85, N91, N93, N93i, N95, 3250,5320 XM, 5500,5700, 6110,6120,6210 S, 6121,6122,6220,6290,6650,5630 XM, 5730. (Jika anda memerlukan jenis gambar, sila hubungi Permintaan)

Kami menghantar software ke komputer anda, anda gunakan kabel data atau pembaca kad menyalin perisian untuk simpanan Kari telefon anda, dan tekan butang fungsi - Tetapan> -> Pengurusan Gambar - kad memori> dalam untuk mencari fail, dan kemudian untuk menyelesaikan pemasangan oleh, diakui sangat mudah. Anda boleh mempersiapkan terlebih dahulu kad memori, salin perisian yang baik di dalamnya, masukkan telefon dengan, mencari fail, dan kemudian sahkan.
Hanya anda boleh menghantar password startup penggunaan dan kawalan shutdown; tidak perlu memasang perisian, telefon membuka perisian untuk menyiapkan, siapa pun yang tidak boleh membuka perisian, ini benar-benar dapat menyembunyikan.

Bila anda memasang perisian hanya perlu untuk menyambung komputer dan telefon kabel data mobile, pemasangan selesai, proses penggunaan di masa depan tidak bergantung pada komputer, handset telefon khidmat kawalan penuh, jangan transit melalui pelayan digunakan, bebas; Ini adalah syarikat saya X menyamar keuntungan terbesar.

Arahan, perisian dipasang selepas sisi kawalan boleh menghantar mesej teks (Arahan kod berangka) cara untuk mengawal parti mendengar; boleh memilih semua ciri-ciri yang terbuka, anda juga boleh memilih ciri-ciri tunggal dihidupkan, yang lain dimatikan, sangat mudah .Setelah perisian telah dipasang secara automatik menyembunyikan, sama sekali tidak kemungkinan yang dijumpai, kami tidak akan mendapatkan telefon yang dikesan, dan ini adalah manfaat dari software baru, kecuali sisi monitoring, membuat penggunaan uninstall, atau perisian telah selalu ada, telah berkesan, tidak ada jangka masa penggunaan, tanpa batasan geografi. Kes itu tidak berniat untuk menghapuskan perisian, sila hubungi kami dan kami akan menghantar asli lagi, pemasangan semula, proses bayaran.Selepas anda memasang software ini, kita akan memiliki Arahan lebih terperinci untuk anda!

Call catatan mengenai masalah ini: Beberapa orang mungkin bimbang bahawa pemantauan kawalan telefon mungkin keputusan bererti nota pendengaran panggilan telefon dan mesej teks menghantar dan menerima nota, menghendaki anda berehat yakin bahawa baik menghantar dan menerima mesej teks direkodkan kandungan mesej, menghantar dan menerima nombor, perisian telah dipasang telefon tidak meninggalkan jejak jejak.

1, tersembunyi fungsi pemantauan persekitaran, sisi lain dari telefon ke bug anda:menggunakan monitor untuk memasang X-nombor dial menyamar perisian telefon, jika telefon dalam keadaan idle, maka panggilan telefon akan diam-diam berhubung, X perisian yang menyamar automatik akan mengaktifkan mikrofon telefon target, telefon target tidak akan mempunyai menunjukkan bahawa target waktu ini setara dengan telefon anda di sisi target bug, anda boleh dengan jelas mendengar suara dari target persekitaran mobile.

2, pemantauan mesej, kandungan mesej semuanya boleh tersekat dan disekat, satu tidak ketinggalan: Xperisian yang menyamar akan menangkap target yang ditetapkan berdasarkan pada telefon anda untuk menghantar, menerima pesan singkat, dan secara automatik diteruskan kepada anda, anda boleh melihat kandungan mesej, nombor lain, menghantar / menerima masa dan maklumat.

3, nota telefon disadap:Undercover perisian yang dipasang pada telefon target X akan ditetapkan secara automatik sesuai dengan telefon bimbit anda untuk menangkap target peruntukan, panggilan masuk, merakam panggilan tidak dijawab dan nota tersebut ke bentuk mesej singkat disampaikan kepada anda, anda boleh melihat peruntukan / masuk / nombor telefon yang tidak dijawab, panggilan masa, tempoh, dll nota.

4, pelacakan posisi global:Setelah memasang perisian, terlepas dari telefon, telefon memerlukan kedudukan di mana, menghantar arahan istimewa, akan akan kembali maklumat kedudukan bagi soalan.

5, menukar kad notis:Ketika target penggantian kad telefon khidmat, peranti lunak yang menyamar X akan menyasarkan telefon menggunakan penggantian kad SIM baru dalam bentuk mesej rahsia memantau nombor dihantar ke kad SIM anda telah diubah maklumat. Anda boleh mendapatkan maklumat ini dalam telefon target untuk memantau nombor baru. software X untuk menyasarkan telefon menyamar tidak pernah keluar dari pandangan anda.

6, bermula pelaporan:bila telefon dihidupkan setiap kali target, menyamar perisian X akan mula menghantar mesej kepada laporan anda, mengingatkan anda tentang monitoring masa nyata.

Bahagian Testimonial

Ms Wang dari Kunming di X perisian menyamar membantu, saya akhirnya menemukan suami saya dan wanita terbaik teman-teman saya untuk menipu saya bukti, mereka benar-benar membuat saya sedih, sampul nama cinta, dengan mengorbankan perkahwinan dan persahabatan. Aku tidak pernah dapat melihat, dari pengkhianatan dan kegembiraan, mereka boleh pergi jauh. Dalam rangka mempertahankan kepentingan ekonomi saya, tetapi juga mendapat tempat yang terkini titik seorang wanita, saya memilih untuk perceraian, saya sangat dan dimasukkan mereka mencabut duri dalam hati saya setelah perceraian, hidup saya jauh lebih baik! Saya ingin telefon yang menyamar sedangkan perisian yang lebih baik dan lebih baik, sehingga lebih banyak perempuan tidak perlu berdaya!

Liu Shenzhen Saya bersyukur X menyamar perisian yang sangat, melalui membantu saya untuk mengetahui keberhasilan suatu mol dalam syarikat, saya mengambil keterangan, menunjukkan untuk melihat orang itu, walaupun ia mengakui kepada saya, tapi saya tidak salahnya bisa diampuni berkat peranti lunak telefon menyamar untuk mendapatkan bantuan yang saya simpan syarikat besar kerugian. Saya percaya bahawa di bawah perisian yang menyamar menjadi lebih canggih, lebih dan lebih untuk membantu syarikat untuk membantu syarikat lebih, dan lebih banyak pelanggan, untuk mencapai kombinasi yang sempurna. Harapan dan jualan perisian telefon khidmat yang menyamarkerjasama lanjutan dan bahagia!

Chengdu Huang X menyamar, kalau tidak membantu, saya yakin juga dengan topi hijau, saya membaca telefon melalui perisian yang menyamar disadap telefon dalam mesej itu kandungan isteri saya dan nota panggilan untuk mengesahkan bahawa dia berselingkuh, tapi dia masih menolak untuk mengakui. Akhirnya suatu hari saya menggunakan fungsi perisian kedudukan pintu menyamar X di hotel mereka sedang disekat, dan akhirnya isteri saya mengakui kepada saya bahawa kesalahan, dan menjamin bahawa tidak lelaki lain dalam perjuangan. Berkat bantuan software menyamar aku dapat menyelamatkan perkahwinan saya! Di sini>, sehingga orang yang memerlukan lebih menggunakannya!

Changsha Ms Ming sering sebelum putri saya mencuri wang saya, kad bank, kad kredit dan masyarakat untuk pergi setelah orang-orang dari beberapa kenalan teduh, sebagai seorang ibu, itu membuat saya sangat sedih, sel telefon puteriku dipasang X perisian yang menyamar, sehingga saya bisa memahami gerakan sehari-hari itu, putrinya dan perubahan ideologi, sesuai dengan situasi aktual dalam program pendidikan baru, putri saya telah mengakui kesilapan. Ini semua berkat menyamar perisian X! Yang paling penting, bersihperilaku khidmat pelanggan sangat baik, selalu sabar menjelaskan kepada saya manfaat dari perisian telefon khidmat dan penggunaan menyamar membuatku aplikasi lebih kepada!


Grosir Harga Khusus.